قوانین و مقررات

1-محصول ارسالی اعم از جوراب،اکسسوری و....در صورت مطابقت نداشتن کالای ارسالی با سفارش از نظر رنگ وسایز, بدون اینکه برچسب کالا جدا شده باشد، بدون بوی بدن و عطر، لک، کاملا مطابق بسته ارسالی تا 3 روز (باتوجه به شرایط اداره پست ) با هماهنگی امور مشتریان، برگشت کالا امکان پذیر است.
2- در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت، هزینه عودت کالا برعهده فروشگاهHope می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فروشگاه لازم است تصویر برگه پستی را از طریق شماره هایپشتیبانی واتساپ ارسال نمایید. در صورت نداشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، امکان عودت هزینه ارسال وجودنخواهد داست .
3- بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کردن کالای خود را به شماره های پشتیبانی واتساپ بفرستید و یادر کاغذی به صورت کامل یادداشت کرده و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.
4- در صورت انصراف از خرید که شامل هیچکدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا برعهده مشتری می‌باشد.
5- هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه ای آنها می‌باشد برعهده خود کاربر است.
6- مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر می‌باشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کدپستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر می‌باشد.
7- درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به فروشگاه بازگشت داده می‌شود و برای ارسال مجدد با کاربرهماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است در صورت عدم پاسخگویی کاربر، تنها تا یک هفته(7روز) مسئولیت نگهداری ازسفارش به عهده ما خواهد بود.
8- بازگشت کالا صرفا با اطلاع رسانی به پشتیبانی و تایید ایشان امکان پذیر می‌باشد. توجه داشته باشید هرگونههزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی به عهده کاربر خواهد بود.
9- محصولاتی که دارای تخفیف هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.
10-محصولاتی که در جشنواره‌های تخفیف، فروش فوق‌العاده و یا ارسال رایگان سفارش داده می‌شوند امکان بازگشتو تعویض نخواهند داشت.